Translate

2017. december 21., csütörtök

Az álmaid tényleg megvalósulnak :)

"Higgy magadban! Higgy az álmaidban! Állj ki értük, és soha ne engedd el! És akkor megtörténik a csoda....megvalósulnak. Ott és akkor, amikor a legkevésbé számítasz rá, amikor már nem várod :)"

Nem tudom, hogyan is kezdjem. Mit lehet ilyenkor írni....olyan boldogság van a szívemben, amit mindenképpen meg kell osztanom Veletek!
Valóra válik egy újabb álmom! Annyira de annyira boldog vagyok! Sok-sok éven keresztül tartogattam magamban.....vágytam rá! És igen!
A sztorit sokan ismeritek...tudod, a hátterem. A szívműtét meg az újraélesztések 18-és 41 között....a rengeteg izgalom, a lemondások, a kritikus helyzetek és a végeláthatatlan orvosi beszélgetések....mind-mind csak is arról, hogy mit nem lehet! Mi minden veszélyezteti az életben maradásomat!
De én kitartóan belül azon dolgoztam, hogy egyszer úgyis megcsinálom, amit szeretnék!
15 év belső munka van abban, ami ma vagyok. Rengeteg megélés, belső utazás, felismerések és terápiák. De leginkább az a belső, megingathatatlan hit, amit tápláltam magamban.

2015.március 8.-án óriási izgalommal vártam 8 barátomat, hogy megalapítsuk együtt a Pomázi Futó Bajnokok Sportegyesületet. Mert nagyon vágytam rá, hogy visszaadhassam azokat a csodákat, amiket kaptam én is az elmúlt években.
A versenyek hangulata, az az érzés, hogy átléped a saját határaidat....egy célkapun beérkezés pillanata, és még sorolhatnám.
2015.december 19.-én meg is kaptuk a hivatalos működést, és elindulhattunk, megvalósítani az álmomat :)
Futóversenyeket szervezni, az imádott helyemen, a szentendrei Skanzenban.
Egyeztetések, tervek, izgalmak.....mind-mind kellett, hogy megvalósulhasson ez az álmom. És persze mindeközben a fejlődésem a futásban: egyre előrébb léptem. Az első Félmaraton, majd sok félmaraton, majd az első 30 km...majd sok 30 km. Az  első maraton, majd még egy, majd jött még pár, és az első 50 km..az első 6 óra....és szépen lassan haladok, egy kitűzött cél felé, ami valamikor nemsokára megvalósul.
És közben a versenyszervezésben is jött egy következő cél, és még egy, és egyre jöttek a vágyak. A futás nagyon sok mindent tud megadni neked! El sem tudod képzelni, hogy olyan dolgokat is, amikre a legkevésbé gondolnál, hogy pont innen kaphatod meg.
Töretlenül kitartóan egy dologra kell csak fókuszálnod: tegyen boldoggá a futás! És tegyen boldoggá az álmod!
Márpedig a boldogságot nem lehet kézzelfoghatóan meghatározni!  Csak is belső megélésekben! Ettől hívják BOLDOGSÁG-nak.
Megrendeztünk októberben egy 6 órás versenyt. Írtam róla, a címe az írásomnak:
"A korona ékköve"
Álmodtam valamit mellé, hogy Országos Bajnokság lehessen egyszer ez a versenyünk.
Beadtam rá egy pályázatot és belül minden nap, ha futottam, ha nem, koncentráltam, hogy megvalósuljon!
És ma, egy óvatlan pillanatban, amikor véletlenül egy posztra pillantottam....egyszer csak ezt olvastam:

"A Magyar Atlétikai Szövetség ultrafutó bizottsága a beérkezett pályázatok alapján 2018.évi ultrafutó magyar bajnokságok helyszínét és időpontját az alábbiak szerint jelöli ki:
2018.évi 100 km-es ultrafutó magyar bajnokság: 2018. március 11. Velence – szervező: Ironteam SE, OptiVita
2018.évi 6 órás ultrafutó magyar bajnokság: 2018. október 23. Szentendre – szervező: Pomázi Futó Bajnokok SE, Skanzen ultra
2018.évi terep ultrafutó magyar bajnokság: 2018. november 3. Budapest – szervező: Magyar Vándorok Teljesítménytúrázó Egyesülete, Piros 85"

Igen! Megvalósul az álmom! Ez egyszerűen fantasztikus érzés! Nem tudom szavakba önteni. Annyira de annyira boldog vagyok, hogy nem tudok magammal mit kezdeni.Éppen sütök-főzök, hiszen mindjárt karácsony...a konyhában vagyok és tudod mit csinálok? Ugrálok örömömben!
A kutyáim meg bámulnak, hogy mi van velem! Néznek rám nagy szemekkel :) Csodálatos dolog!
És pont most, amikor egy elképesztően nehéz életszakaszon vagyunk túl...amikor a legkevésbé gondolnánk, hogy történhetnek csodák....olyan forróságot érzek a szívemben,Olyan hálát!!!!!!

Mert Isten megcsókolta a lelkemet :)

Áldott ünnepet mindenkinek!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése