Translate

2021. július 21., szerda

Kiszolgáltatva....:(

"A hatalom valódi ideológiáját, értékrendjét leginkább az árulja el: miként bánik az elesettekkel, kiszolgáltatottakkal.
"

Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer erről fogok írni egy blogbejegyzést. Az élet azonban elérte, elrendezte, hogy ezt megtegyem.
Talán többen olvastátok a facebook oldalamon, hogy segítséget kértem, mert elakadtam a rokkantsági ellátásom igénylésében. Higgyétek el, sokkal bonyolultabb az esetem, és ma eljutottam oda, hogy nyilvánosságra hozom ezt a sztorit. Tudnotok kell azt is, hogy mindig tiltakoztam az ellen, hogy a betegségem miatt rokkant nyugdíjat kapjak. Most meg, amikor ennyire betegen mégis elfogadnám, március 1.-e óta elutasításba futok, ami mára elérte, hogy borzasztóan megalázott, kiszolgáltatott helyzetbe kerültem.
1983 óta dolgozom,  majd 1990-től szülésin és gyesen voltam, majd a negyedik gyermek után főállású anyaként , es utána újra dolgoztam 2003-tól.-2013 közepéig. Van 30 évem és 2013 után nem volt mnkahelyem olyan körülmények miatt ,ami majd a második könyvben lesz megírva, de az biztos, hogy ez a közel kilenc év nagyban hozzá tett a mostani állapotomhoz. Fizettem a Tb-met magam után ,amikor tudtam, ha meg nem jutott rá, akkor nem de ez a mostani történetben lényegtelen. 
1987-ben le akartak az orvosok százalékolni a szívem miatt, hogy így nem dolgozhatok tovább , itt már túl voltam a szívműtéten és 3 újraélesztésen, feküdtem fél évet kórházba, de mindent megtettem ,hogy ujra dolgozhassak . Orvosi tiltás ellenére szültem 4 gyermeket ennek az országnak, majd volt még 6 újraélesztésem, a vesém 2x mondta fel menet közben a szolgálatot, de én ennek ellenére mindent megtettem az elmúlt 15 évben, hogy az állapotom javuljon, ne kelljen gyógyszeren élnem, egészségessé váltam, futni kezdtem, egészségesen éltem és már nem kellett 15 éve orvosokhoz, kórházakba járnom. Most meg, most mikor lett egy 82%-os rokkantságom, D kategóriában, most azt mondják ,hogy nem kapok nyugdíjat ,mert az utóbbi 10 évben nem volt munkaviszonyom. Az előtte levő közel 30 év ugyan ott van, de nem számít. 1095 nap szolgálati időnek legalább meg kell lennie, mert 2012-ben eltörölték a rokkant nyugdíjat mint ellátást, ami addi figyelembe vett minden ledolgozott évet!és helyette rehabilitációs ellátás van ,amiven az elmúlt 10 év számít, így jártam....sokakkal egyetemben. Felháborító!!!! Ezek után egyeztettem a rehabbal, akik mondták, hogy 'hát sajnos ez van ,majd ha elérem a nyugdíj korhatárt ,akkor újra figyelembe veszik 🤣🤣🤣 addig várjak. Mell  rosszindulatú daganata, máj áttét, csont áttét, megroppant csigolya, és egyéb fehérje rendellenességgel...és próbáljak túlélni. De kérhetem a méltányosságit, ami 38.000 ft. Beadtam, de elutasították, hogy nincs meg az 1095 nap fele, csak 504 napom. Igy nem adnak. Ekkor már júliust írtunk....közben volt több levelezés amiben pótlást kértek, stb...szóval ment az idő. Ezt mind az ágyból intéztem ,mert ugye nem tudok mozogni, irtam a kérvényeket, csatolta a szakértőit, a leleteket ,a meghatalmazásokat, hogy a lányom eljárhat helyettem. Múlt héten kiírtam ,hogy segítséget keresek, kaptam is, de nincs segítség. Még az aktív korúak ellátása ( 27.000ft) -ra sem vagyok jogosult.Ma a járási hivatalban Szentendrén, azt kellet, hogy mondja nekem egy hölgy, aki próbált segíteni, hogy még soha nem engedett el embert úgy, hogy valami ne lett volna, és most még Ő sem tud nekem mit mondani.Majdnem sírt! Kérdezem én , egy országban, ahol van valaki, aki nem akarta anno kihasználni a nyugellátást, megtett mindent ,hogy egészséges legyen, megfosztották az utóbbi évben mindentől, amiért ez idáig megdolgozott, mégis ennek ellenére is próbál a közösségének, a sportnak, és az embereknek visszaadni, miközben önmaga súlyos nehézségekkel küzd , bekerül egy súlyos betegségbe ,amiben nincs opció,  mint küzdeni, és még ebbe az emberbe rúgnak bele?????
Méltánytalan, felháborító és elfogadhatatlan ez számomra. Nem az összeg, bár az is nevetséges mert senki nem él meg 38.000 ftból..de az elv. Hogy dolgoztál, tettél és mégis ilyet kell átélni....hol van az igazság? 5 perceket bírok állni, ha begyógyszerezem magam ,tudok ülni 2-3 órát, sosem panaszkodom, úgy kell könyörögni, hogy szóljak, ha valami fáj. Nem hisztizek, elfogadom, hogy ezt is végig csinálom. De most azért ha írhatom ezt , "Azért a lóf@sznak is van vége...! Küzdünk, próbálunk talpra állni már 10 éve, nem tudok dolgozni, nem kapok egy rokkant kártyát, amivel a kórház közelébe parkolhatnék, hogy be bírjam magam vonszolni....nem kaphatok semmit!  Ja! És a lányom sem kaphat ápolási díjat, bár itthon van velem márc.1-óta, naponta ápol, öltöztet, fürdet, főz, stb..hoz-visz, 0-24 óra felügyelettel...Ő sem, mert...na hagyjuk is. Mert annyira igazságtalan ez. De legyek pozitív!! Mert az fontos ilyenkor.......szégyen :( Hol van az igazság??????
 
 2021.07.21.22:30- Frissítés, U.I. a közzététel óta:
 
Többen kértétek, hogy adjak egy olyan számlaszámot, amire lehet utalni adományt, vagy továbbítani lehet alapítványnak, stb...
Hát ezt tudom adni, a lányomét:
 
Erste Bank-Sallai Dorottya Anna 
11600006-00000000-73719553 

IBAN:
HU64 1160 0006 0000 0000 7371 9553
BIC kod:

GIBAHUHBXXX
 
A közleménybe, ha kérhetem, ezt írjátok be: "Gyógyulásodért"
Köszönöm :)
 
És persze a Visszadobtak könyv megrendelésével is tudsz támogatni, ha innen rendeled:
Ha itt rendelsz, hozzám érkezik a megrendelés, és én postázom, dedikálom, stb...

Hálásan köszönöm a sok megkeresést, olvasást, és mindent....:)
 

1 megjegyzés: